SKOR

Idag har jag äntligen fått vara inne på Scorett! Det fanns då för mycket där inne som jag ville ha! Jag lyckades köpa mig ett par over-knee stövlar! Äckligt snygga, och inte allt för dyra. Sen hittade jag även en tunika eller vad man ska kalla det på Vero moda, jätte snygg den med! Så jag är nöjd med mina köp. Hela kalaset gick på ca 1000 lappen. Ska ta kort och visa när jag kommer hem.

Annars har jag som sagt varit hundvakt idag. Det har gått riktigt bra och hundarna är jätte söta! Så vi har varit ute och gått i solen, sen har jag duschat som och borstat dom. Sett lite film osv.

Kvällen har sett ut som så att vi har sett lite skräckfilmer, och nu är det nog Comedy central som gäller eller så ville Anton in till stan. Får se om han orkar övertyga Macke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0