DAGENS

DAGENS VILL HA: Min lön, ledighet och julafton, julmat, julklappar!
DAGENS KLÄDSEL: Lackleggings, grå oversize tröja, svart halsduk
DAGENS SMINK: Foundation, svart ögonskugga, mascara, ögonbrynspenna
DAGENS FRISYR: Uppsatt i svans
DAGENS HÄNDELSE:Inte så mycket, har bara jobbat hitills
DAGENS LÅT: hmm, en shakira låt, minns inte vad den heter
DAGENS PLANER: Träna, sen mys med min älskling
DAGENS SAKNAD: My family som jag knappt träffar längre närjag jobbar hela tiden
DAGENS DUMMASTE: Suttit vid en dator hela dagen, det första jag gör när jag kommer till Marcus är att sätta mig vid datorn igen
DAGENS SJUKA: ?
DAGENS DROG: Vatten
DAGENS ROLIGASTE: Gubben som ringde in och behövde hjälp med bredbandet som kallade Mozilla Firefox för Mozzarella firefox!
DAGENS FAVORIT: Söta Evelyn som har fått mig att skratta idag
DAGENS KÖP: Inget faktiskt
DAGENS GODIS: Nothing!
DAGENS HUMÖR: Trött imorse, nu är jag rätt glad och pigg eftersom att jag är ledig imorgon
DAGENS ORD: "Välkommen till teknisk support du pratar med Victoria"



Dagens längtan: Jag vill ha sommar igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0