KORV OCH MAKARONER

Nu har jag nyss haft lyckan att få mat serverat på bordet, tack Eva! Nu ska jag bara vila maten lite sen ska jag nog träna. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att efter jag har tränat trycka i mig det jag har kvar av min B&J. Men jag har ju tränat så, det är ok! Fast jag känner att mitt sötsug just inte alls är normalt, är sugen på nått varje kväll. Jag tror jag vet varför, jag äter så konstigt på dagarna när jag jobbar olika hela tiden. Sen så sitter jag ju hela dagen så när jag har tid så behöver jag verkligen röra mig annars får jag så grymt ont i kroppen.

Så nu ska jag köra en timmes träning, då är jag nöjd.

Jag googlade på träning, hittade den här bilden. Är det seriöst? Är det fejk? Om det är på riktigt är det ju bara sjukt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

photoshop=)!

2009-12-22 @ 12:28:09
Postat av: Lowa

stackars barn...

2009-12-22 @ 19:03:32
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0