VAD KVINNOR VILL HA

Imorrn är den julafton! Det känns verkligen inte så. Jag hoppas att jag känner mer julstämning imorgon.
Idag har jag jobbat hela dagen. På lunchen åkte jag och Elina in till stan. Skulle köpa sista julklapparna. Sälvklart kommer vi sent tillbaka eftersom att det var sjukt mycket bilar inne i stan idag. Kö överallt. Men vi hittade det vi skulle ha iallafall. Nu har jag nyss duschat och sitter och väntar på Marcus och Anton som skulle iväg till macken. Samtidigt som jag sitter och skriver så ser jag en film som går på TV400. Vad kvinnor vill ha heter den. Handlar om en snubbe som börjar höra vad alla tjejer tänker, den är bra, eller jag minns att jag tyckte den var bra förut så vi får väl se nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0