ÄNTLIGEN HEMMA

Hej! Hemma från skolan nu, ligger i soffan med ett täcke, fryser och är trött! Jag är inte sjuk, men det är den där veckan, usch, jag mår verkligen inte bra idag. Jag får alltid så ont i nedre delen av ryggen, men det brukar försvinna efter första dagen så jag får väl stå ut.

Det har gått bra idag, har känt mig lite grinig men annars så, hah! Var som sagt och åt med min pappa och Marcus fick också följa med. Det var tydligen så äcklig mat på skolan. Eller det var spagetti och köttfärsås som inte låter så farligt men han sa att alla hade nästan sprungit ut ur matsalen för att köttfärsåsen hade smakat dynga! De hade visst misslyckats med den helt. Så han åt med oss. Jag tog en kebabtallrik, det var då riktigt stor! Mycket mat för pengarna. Vi åt på Mamma mia. Har ätit där en gång för längesen så jag blev positivt överraskad. Inte så farligt dyrt och dom som jobbade där var jätte trevliga. Så det var roligt.

Skjutsade tillbaka Marcus på skolan och sen så hade prov som sagt. Det gick bra ändå! Jag är överraskad över hur mycket jag kunde om Ghanas ekonomi osv. Så det gick riktigt bra. Men när det kom till historiefrågorna så gick det lite sämre. Det var de sista jag pluggade på så det han inte riktigt gå in i mitt huvud, men jag skrev då så gott jag kunde. Det blev inte att fara på Sandå och prata om Ghana idag heller. Chefen var i Sthlm. Kanske blir imorgon istället, efter vi har jobbat eller före vi får se. Hämtade upp pappa efter skolan och se åkte vi hem, och nu ligger jag som sagt här i soffan! Hoppas på någon god middag och ikväll blir det träning, hoppas jag orkar med det, nästan så att jag mår illa nu, usch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0