GÅRDAGEN

Sitter hos min älskling och ser på när han städar, haha han hade ju fest här igår så det såg förjävligt ut, men nu är det rent igen! Har nyss duschat och ätit. Vaknade vid tio och kände mig pigg så jag satt mig och såg tv ett tag. Gick tillbaka en timme senare till sängen och somnade igen, hah när jag vaknade så var jag verkligen helt slut i kroppen, Men jag fick mig upp iallafall.

Hade roligt igår, men jag tappade bort Emelie när vi skulle ut, det sög. Men jag träffade lite annat folk. Gick på Olles och träffade Marcus, Robin och Anton. Sen minns jag inte så mycket mer av vad som hände. Jag var då sur och mådde illa i slutet minns jag, usch!

Ikväll vet jag inte vad som väntar, jag var sugen på att bara ta det lungt hemma men jag vet inte vad Marcus vill, så vi får se. Ska snart dra iväg och handla till middagen, det blir tacos!

Lite bilder från igår!



Blev skjorta och mina nya jeansleggings!



Hemma hos Emelie, på balkongen



Hos Emil innan vi skulle ut












Kommentarer
Postat av: asd

emelie tuff tjej :D rökarN

2009-02-28 @ 15:26:02
Postat av: Emelie

Risbilder.se fast det fanns väl inga hela bilder från den kvällen ;P När jag vaknade upp på morgonen så hade jag en sock i min väska? Haha

2009-03-01 @ 16:46:26
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0