GODNATT

Nu är jag slut! Dags att lägga sig i sängen med en film och bara mysa. Blev så att jag stannade hos min älskling så vi har ätit, sett How i met you mother och även varit ute med bilen en sväng. Hunnit träffa polisen har vi också gjort, vi trodde för en stund att dom följde efter oss. Men så var inte fallet som tur var!

Nu är Marcus inne i duschen och jag ska snart gå och borsta tänderna. Börjar tidigt imorgon med en lång svenska lektion på 2,5 timme. Efter det så har vi måleriteknik. Jag hoppas vi får sluta vid halv 1 så jag hinner hem med 1 bussen. Måste nämligen hem och plugga på ett prov vi har på Torsdag! Rätt stort prov faktiskt. Men det går nog bra.

Har inte orkat skriva så mycket idag. Dels för att jag är hos Marcus och dels för att det är söndag. Det känns lite som e vilodag och man har inte så mycket att skriva om egentligen. Så imorgon ska jag försöka slänga in lite fler inlägg! Förslag tas emot om det är någonting speciellt ni vill jag ska skriva och ha åsikter om! :)

Godnatt alla läsare, hoppas ni sover gott inatt! Puss!




How I met your mother ♥



Kommentarer
Postat av: Josefin

aha de är de där som är how i met your mother :) Då har jag ju sett de :P De är kung!

2009-02-15 @ 23:16:40
URL: http://jj90.blogg.se/
Postat av: Camilla

svar: igår kväll åt jag middag och gick på bio med min pojkvän :) själv då?

2009-02-16 @ 00:21:18
URL: http://millaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0