HARD WORK

Sorry att jag inte har skrivit något idag! Har haft fullt upp! Först jobbat på marknaden, sen jobbat på föräldrafesten. Haha, jag har faktiskt haft roligt ikväll, tror det beror på att jag har umgåts med så härliga människor. Så jävla grymma grabbar jag har i min klass, iaf dom jag var med ikväll,hah! Aja, det har gått bra för oss, det vi räknade ut snabbt ikväll är att vi har fått ihop ca 40 000 kr bara ikväll, på inträde och lottförsäljning! Inte dåligt va?

Jag har iallfall levt på typ chips och liknande idag, vi hann ju aldrig äta middag! Vi började jobba vid halv 3 och jag kom hem nu. Så vi for och åt middag vid 10, hah! Så man var tvungen att gå och småäta lite hela tiden för att inte bli hungrig. Men nu är jag mätt och belåten och ligger nyduschad i Marcus säng, han är visst ute och är fyllechaffis. Så jag ser väl när han dyker upp. Nu ska jag se lite serier tror jag, ha en fortsatt bra kväll!


Om ca 2 veckor far vi! Saaatan så roligt det kommer att bli!

Projekt Ghana!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0