HOS MARCUS

Hemma från jobbet nu! Så skönt att vi hann klart sovrummet. Hon hade valt ett par vita tapeter och en vit lite silrvrig strukturtapet. Det blev fint men jag tycker att det blevlite tråkigt. Vitt helarummet, lite mer färg skulle det ha varit. I början så gick det riktigt dåligt för oss. Tapetmaskinen krånglade och väggarna var snea. Sen räckte inte tapeterna heller. Men tillslut så fick vi till det och allt gick mycket lättare. Så jag blev riktigt nöjd tillslut. Vi får hoppas att hon blir det också. Nu har vi kvar köket där också. Möjligtvis skulle vi göra vardagsrummet också, men bara om vi hinner. Jag tog någrs bilder på rummet när det var klart, men man ser inte så bra eftersom allt blev så vitt.





Ni ser kanske lite av fondväggen.
 
Har ätit så grymt god lunch idag! Vi for på A-torp och åt på skolan där min älskling går. Vanligtvis så gillar jag inte skolmaten men det var tacos. Hur gott som helst! Bättre mat där än på min skola iallfall. Vi har även hunnit fika idag. Blev en chokladboll och en biskvi, mums! Fika är så gott när man jobbar, bara sätta sig ner och ta det lungt ett tag och äta nått gott. När jag kom hem till Marcus så la jag mig i soffan och har vilat ett tag. Helt slut i kroppen idag. Fick lite massage av min älskling också! Nu blir det snart middag, korv och spagetti. Sen får vi se vad vi hittar på. Vad händer för er ikväll? Något speciellt?


Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

hehe :-) Haft en bra dag?

2009-02-11 @ 18:07:23
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: Josefin

haha fy sjuttsingen va arg jag var där i början för att allt gick pissigt :P Men sen gick de bra :) Fondväggen blev ju bra :)

SKönt att slippa jobba imorgon!



Dessutom HAR jag tränat idag!!!! Hah! Sug på den ;)

2009-02-11 @ 21:51:44
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0