IM DONE



Nu börjar jag känna mig klar, känner mig lite seg idag. Var pigg imorse men nu börjar jag känna mig slut igen. Får hoppas att jag piggnar till när jag får i mig lite mat! Idag så bestämde jag mig för en ganska enkel outfit. Eftersom att vi ska basta så vill jag inte ha på mig något som känns för jobbigt att ta av och på. Vi ska heller inte ut så jag orkar inte klä upp mig för mycket. Eftersom att jag har blivit fullkomligt förälskad i min nya jeansjacka så kör jag på den även ikväll. Självklart men en ännu varmare jacka när jag ska ut eftersom att det är svinkallt! Min röda lilla väska få hänga med också!

 Mina Ellos skor! Helt underbart sköna att gå i!


Nu är det dags att sminka min pappa, sen måste vi hinna köpa en present, har ännu inte kommit på vad vi ska köpa, men det fixar sig!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nice outfit! Vart köpte du din jeansjacka? Letar efter en men vet inte vart jag ska köpa den, men din såg riktigt schyst ut = )



Ha en trevlig kväll!

2009-02-07 @ 16:48:13
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: diana

Vad snygga ;)

2009-02-08 @ 01:53:39
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0