JAG ÄLSKAR ATT FIKA

Nu har jag ätit kladdkaka. Är lagomt mätt och nästan lite äcklad som man blir om man äter lite för mycket! Haha! Men gott var det kan jag lova! Jag har tänkt på en sak, jag har börjat fika hur mycket som helst! För det första gillar jag det för att det är som en social grej. "Ska vi gå och fika?" om man har lite att göra och bara vill sitta och ta det lungt, äta gott och fördriva tiden. Jag älskar Waynes just nu. Det är jätte mysigt att sitta vid fönstret med något varmt och bara mysa på. Självklart är det roligast att vara mer än en när man fikar. Men ibland är det skönt att bara sitta själv och läsa en tidning eller bara sitta och inte göra någonting. I måndags så satt jag själv efter Josefin hade farit, jag satt och läste en tidning och bara njöt. Mycket skönare än att springa runt på stan om man ändå inte har något man ska göra. Nackdelen med att fika är att det lätt blir ganska dyrt i längden. Men vill man ha ett lite billigare alternativ är det bara att köpa något från en mataffär där man får mycket fika för pengarna. Ta hem det och sitta och mysa med någon man gillar. Ska nog köpa hem lite fika på Alla-hjärtans-dag och mysa med min älskling. Jag vet precis vad han gillar. Eller så kan man baka något själv om man vill. En kladdkaka som vi gjorde idag kanske?

Aja, ett som är säkert är då att jag har blivit fikaberoende! Någon annan som älskar att fika?



Kommentarer
Postat av: myz

jag är också stammis på waynes, ska vi bilda en klubb? he he he

2009-02-11 @ 22:23:37
Postat av: -- MiSCHA

ska sova strax! blogg.se är sååå krångligt hela tiden! gaah!

2009-02-11 @ 22:28:38
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: -- MiSCHA

var uppe o pratade i tel länge, sen somnade jag 5 min vaknade o så höll de på så sen gick jag upp. Jobbigt.

2009-02-11 @ 22:52:06
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-12 @ 01:13:31
Postat av: k

åh ja chailatte på espresso :D

2009-02-12 @ 08:42:20
URL: http://alltomkirsten.blogg.se/
Postat av: Josefin

sen när studiebidraget kommer så får vi fika en gång till :) vi måste iaf hinna dra en fika innan ghana :) och då röstar jag på WAYNES ja också :P

2009-02-12 @ 21:58:51
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0