JOBB OCH SEMLOR

Vilket väder det har varit idag! Jag har varit på bra humör hela dagen! Har som sagt varit och jobbat uppe på Morön i en lägenhet. Vi hade lite saker vi skulle göra klart innan tapetseringen som blir imorgon. Eftersom vi hann göra klart allt ganska så fort fick vi sluta vid 2. Underbart! Hann ut i det fina vädret en sväng med Josefin innan min buss gick.

Har även ätit min första semla idag för iår. Det var en lite annorlunda semla. Jag brukar inte gilla mandelmassan så mycket så vi testade två vaniljsemlor istället. Det smakade precis som en butterbulle med grädde på. Det var gott men det var ingen riktigt semla. Får köpa en riktig när det är fettisdagen istället då.

 Gillar ni semlor?

Kom hem vid 3 och nu har jag tränat styrka. Hoppat lite hopprep sen gymmat lite med mitt gummiband. Jag ska fortsätta nu med lite situps.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0