LÄS OCH SKRATTA

Jaa, nu har jag suttit här ännu en gång och skrattat för mig själv. Det är en blogg som jag läser som alltid får mig att skratta! Det är min syster som har en blogg med 2 av sina kompisar och jag älskar humorn i bloggen! Speciellt Idas inlägg, jag har nog skrattat varje gång jag har läst det hon har skrivit. Hon har humor och är så oseriös så det blir klockrent! Jag vet hur hon är i verkligheten också och hon har en så skön lättsam stil. Hon har verkligen inga problem med att göra bort sig om hon vill. Fortsätt så med bloggen, ni får mig att skratta! Den enda bloggen hitills som har fått mig att göra det på ett humoristiskt sätt!

Läs och se om ni fattar ---> Ida, Elin och Johanna


Kommentarer
Postat av: FEBB

nej lägg av va schööön bild:P

2009-02-06 @ 02:10:48
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0