ROBIN 18 ÅR

Kom just hem från Robin, han fyller 18 idag! Vi fick både smörgåstårta och en glasstårta.Gott var det då! Har inte orkat skriva idag, har varit på skolan, städat inne på måleriet. Sen har jag även klippt Mona, min lärare. Det blev riktigt bra! Och hon blev då nöjd som tur var.

For förbi Mackes skola när jag hade slutat, väntade på han ett tag, for sen förbi Forslunds för att kolla om dom hade vindrutetorkare. Men tyvärr inte till vår bil. Sen en sväng förbi Jula och efter det hem till Marcus. När vi var hemma så satt jag mig på motionscykeln ett tag sen körde jag lite mage och rygg. Jag tror att jag har vrickat/stukat foten. Kände det på måndagsträningen och nu har det blivit värre, så vi får se hur det blir med träningen imorgon. Hoppas det känns bättre, men just nu gör det förjävla ont!

Jag tror det blir en tidig kväll, lika trött idag som igår, haha och imorse lyckades jag försova mig också! Det brukar jag aldrig göra, men jag var riktig trött och stängde visst bara av väckarklockan.

Nu ska jag duscha sen blir det mys framför tv:n! Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0