SLITEN MÅNDAG

Varför är jag så trött idag? Imorse ville jag inte alls upp ur sängen, kanske för att jag hade min älskling brevid mig som var varm och skön och utanför täcken så var det svinkallt! Sen var jag så grymt trött också! Sov på bussen, sen blev det lite bättre under dagen. På vägen hem med 1 bussen så hade jag tänkt få sova ett tag men då träffade jag Emelie och Vickan så vi pratade lite gamla minnen osv, så det var trevligt. Väl hemma så blev det fika! En fruktsallad och en chokladboll, mums! Efter det så kände jag mig helt slut så pappa sa att jag skulle testa lägga mig på spikmattan och vila, för att man skulle bli trött av att ligga på den. Så jag tänkte att jag kunde testa så kanske jag skulle kunna sova ett tag. Klart jag somnade, hah! Direkt nästan, det var omöjligt att hålla sig vaken. Sov ca 1 timme, först på rygg och sen på mage. Jag blev jätte prickig på magen haha!

Nu väntar jag på att mamma ska komma från konsum, så blir det parisare till mat. Efter det träning kvart i 6 sen träning klockan 8 också. Fullt upp ikväll!

Tog lite bilder på vad jag hade på mig idag när jag satt på skolan och väntade på bussen! Spetsleggings, svart linne med en lös grå tröja ovanpå, grå/blå boots.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0