SPIKMATTA

Hemma från träningen och har hunnit äta och duscha! Boxercisen vi körde var stenhård idag. Jag känner att när jag sitter och skriver så krampar det i bröstmusklerna. Riktigt mycket armar och bröst körde vi idag så jag vet vars jag kommer att ha ont imorgon! Men det är de värt. Jag vill ju komma i så bra form som möjligt. Både för att jag har varit borta så mycket pga av att jag har legat sjuk och för att jag vill ju vara i form innan vi far till Ghana! Då blir det ju nästan bikini i 3 veckor. Man vill ju se ut så bra man kan! Hah, nämen det känns riktigt skönt att komma igång med träningen igen. Jag hoppas jag slipper bli sjuk igen.

Imorgon ska jag jobba hela dagen. Vi ska till Morön tror jag det var och måla hos en tjej. Kommer säkert va perfekt nu när jag vet att ja kommer att ha världens träningsvärk i armarna! Men jag klarar det nog. Ska även försöka ta mig ut imorgon med Emelie på en löptur. Eller så blir det att gå lite snabbare. Hoppas bara på bättre väder!

Nu måste jag lägga mig och göra klart det sista på svenska uppgiften innan Scrubs börjar! Fan va ensamt det känns i sängen förresten, har ju haft Marcus brevid mig några dagar nu. Usch, jag hatar att sova själv!

En till sak jag måste berätta! Min mamma har beställt hem en spikmatta! Hon var ju hos kiropraktikern idag för sin rygg. Han tyckte att hon skulle testa en spikmatta och även köpa en ny säng. Så hon gjorde båda. Ska bli spännande att se när spikmattan kommer, självklart ska jag testa den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0