STRESSAD

Vilken lång dag! Har jobbat hela dagen så har inte kunnat skriva. När jag kom hem slängde jag mig i duschen och sedan blev det mat. Fisksoppa! Jätte gott faktiskt. Jag har lite beslutsångest, ska jag fara och höra om AIKS historia på Ostenshus ikväll eller ska jag vara hemma och plugga? Jag vet inte än, men jag har till 7 att bestämma mig. Jag känner mig så stressad! Har massa saker jag måste komma ihåg ikväll och komma ihåg att ta med mig imorgon. Först och främst måste jag veta om jag ska ta med mig mat till jobbet imorgon, eller om Josefin är frisk och kör bil, för då kan jag åka med henne. Sen vet jag inte om jag ska ha bilen imorgon eller inte, beror på hur kallt det är. Måste komma ihåg massa priser att ta med imorgon som ska till skolan på torsdag. Även pengar för föräldrafesten och tegelstenarna. Måste ta med mig kläder osv för att jag ska sova hos Marcus. Nu måste jag hinna fixa fram några fisk recept som Marcus ville jag skulle ta med mig imorgon för dom ville ha förslag på goda fiskrätter. Hade även försökt hinna träna lite ikväll och även plugga! Gaash jag blir galen! Vet inte hur jag ska lägga upp det här riktigt. Men en sak vet jag och det är att jag inte kan sitta här vid datorn och slöa allt för länge!

Hur har er dag varit? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0