SKOR SKOR SKOR

Jag har världens värk i rygg och nacke. Både träningsvärk i ryggen och värk för att jag har suttit vid datorn hela kvällen. Eller jag och Emelie var ute och gick i ca 50 min. Svinkallt var det! Men vi klarade det. Efter det så blev det en lång varm dusch, underbart! Man känner sig som en ny människa efteråt.

Efter duschen så satt jag mig i soffan direkt och tog upp datorn, kikade lite medans jag väntar på Top Model. Det var då jag hittade dessa underbara skor! Så förbannat snygga! Jag blir så arg att jag inte kan köpa dem just nu. Finns både i svart, vit och guld. Jag föredrar helt klart de svarta. Jag vet inte vad det är med mig, men jag älskar svart! Så hett och passar till allt!

GoJane.com


  Snygga va? Nitar säger man verkligen inte nej till.


Hittade såklart många andra godbitar också!





Nu ska jag lägga ifrån mig datorn så att min rygg får vila lite, sen blir det Scrubs sen sömn! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

Fin blogg!

2009-02-10 @ 23:06:43
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har redan fixat så jag får ett presentkort på h&m! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-10 @ 23:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0