PENGABRIST

Jag kom just på att det är hockey ikväll! Och eftersom vi inte har löpning före träningen ikväll så hinner jag se nästan hela matchen, eftersom att träningen börjar klockan 9. Skönt! Då har jag då något att göra innan träningen. Brukar vara ganska rastlös eftersom att den börjar 9, måste vänta så länge sen hinner man bli trött också.

Skellefteå möter ju Modo ikväll. Foppa ska ju tydligen spela ändå. Han hade visst råkat ut för magsjuka förra veckan så han hade missat träningar så han var inte säker på att spela. Ska bli spännande att se hur det går för honom egentligen. Enligt mig så borde han lägga ner hockeyn. Han börjar bli lite sliten. Skador osv. Han skulle ha slutat när han var på toppen! Men vem vet, han kanske gör riktigt bra ifrån sig ikväll också. Ska som sagt bli roligt att se.

Gash, nu vill jag bara ha helg! Emelie ville ut på Olles imorgon men jag vet inte. Jag har verkligen inte pengar. Har inte pengar till att hitta på nåt roligt i helgen. Alltså, som att gå ut och äta eller något på Alla-hjärtans-dag. Det jag har råd med om jag ser på hur min ekonomi ser ut just nu så är det en butterbulle på Ica eller nått liknande. Marcus får nog ta och nöja sig med det tror jag. Eller så får jag kanske ihop några kronor så att jag kan köpa honom ett danskt wienerbröd som han älskar. Haha, nämen ni förstår inte hur lite pengar jag har, och det är bara den 12:de än! Damn, det här kommer inte att gå. Någon som vill bli klippt kanske? Eller någon som vill ha ett rum målat? Jag tror jag måste börja utnyttja mina kunskaper så att jag kan tjäna lite pengar! Så hör av er om ni vill ha något gjort! :)

 På tal om klippa och sax, jag måste köpa en ny. Min börjar bli slö.


Ska nog försöka rycka upp mig lite nu, någon som har nått tips när man känner sig lite nere? Jag brukar träna, men jag vet inte om jag orkar, har lite ont i huvet. Men egentligen borde jag det för jag känner mig alltid bättre efter att ha fått slita lite med några vikter. Jag gör nog så! Men jag vill ändå veta om ni har nått annat tips! ;)







Kommentarer
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 18:06:48
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0