JEANS LEGGINGS

Jag kom nyss hem efter att ha varit och tagit kort till vår fotbollskatalog. Tyvärr så kom jag på att det var idag. Jag hade inte tänkt fara först för jag kände mig varken snygg, pigg eller sugen på att vara med på kort idag. Men Emelie ringde och sa att hon skulle dit, hon har också varit sjuk så jag drog mitt arsle dit jag med. Klart jag blev tvungen att sminka lite färg på ansiktet först, jag ska ju ändå vara med i en katalog som kommer att komma i alla Burträsks postlådor inom en snar framtid. Men det gick bra! Jag kände mig ju lite sliten mot för alla andra som såg snygga och fräscha ut men jag är ju faktiskt sjuk. Det fanns massor med fika där också! Det var ett plus. Chokladbollar, andra kakor bullar osv. Hur gott som helst.

Nu ska jag vänta på att klockan blir halv 8. Inte länge kvar. Jag ska se Halv åtta hos mig, haha jag har inte riktigt förstått mig på det programmet men det är underhållande för alla som är med är så konstiga. Har lyckats se det hela veckan nu när jag har varit sjuk och det är sista avsnittet i kväll så jag måste se vem som vinner! :)

Imorrn ska jag in till stan tror jag. Måste köpa lite saker. Bland annat smink eftersom att min foundation och concealer börjar ta slut. Jag ska sminka min käre far imorgon och på lördag inför revyn så jag måste köpa så jag har så att det räcker. Testade sminka honom idag inför genrepet, han blev skitsnygg! Fick bort lite av rynkorna och påsarna under ögonen, hah. Sen ska troligtvis jag fika med Marcus och försöker få Josse in till stan för att hjälpa henne hitta lite saker. Jag ska även försöka hitta ett par snygga jeans leggings. Jag har sökt lite nu på internet men inte hittat ett par riktigt snygga. Någon som vet vart det finns några? Jag vill ha mörka. Någon butik där det säljs snygga mörka jeansleggings? :)




Kommentarer
Postat av: becciisz

Sv. Den här bloggen är ny men har haft en annan innan :) Ska vi lägga till varandra i Blogglovin?

Puss!

2009-02-05 @ 21:16:46
URL: http://becciisz.blogg.se/
Postat av: becciisz

Sv. Den här bloggen är ny men har haft en annan innan :) Ska vi lägga till varandra i Blogglovin?

Puss!

2009-02-05 @ 21:19:04
URL: http://becciisz.blogg.se/
Postat av: becciisz

Sv: jag lägger till dig när jag ser att du lagt till mig :)

2009-02-05 @ 21:43:03
URL: http://becciisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0