FRUKOST

Jasi, vad ska man göra, det gick verkligen inte att somna om! Inte trött alls, konstigt! Låg och såg på The Voice, där Kenza var gäst såg jag. Har aldrig sett eller hört henne på tv. Hon såg inte ut riktigt som jag trodde, hon såg längre ut än vad jag hade fått för mig, jag tänkte mig henne jätte liten. Hon pratade inte heller som jag trodde att hon gjorde. Jag trodde att hon skulle ha ganska ljus röst men den var ju ganska så mörk. Hon såg lite nervös ut men det förstår jag, det skulle jag också vara. Efter jag hade sett det så valde jag att gå upp så att min älskling skulle få sova ostört och utan en tv på. Plus att jag blev jätte hungrig! Frukosten idag blev fil med fullkornsringar och russin. Samt en skiva av det goda brödet som mamma har bakat! Receptet på det finns längre ner. Jag är inte den enda som är uppe, min hund håller mig sällskap, men det är nog bara för att jag har mat framme!



Vad blir det att göra idag då. Bra fråga, bara ta det lungt tror jag. Jag vill vara frisk till helgen! Det händer så mycket! Först revyn, födelsedagsfest och fotbollscup! Jag vill inte missa något av det. Har jag nämt att vi är lediga på fredag? Känns underbart! Helgen känns så mycket längre bara man får en ledig dag till. Jag tycker och har alltid tyckt att fredagar ska räknas till helgen. Jag menar, man borde få vara ledig fredagar. Man vill ju kunna göra så mycket som möjligt på helgerna men på fredagar känner man sig alltid så slut efter en hel veckas skola/jobb. Så det kan vara lite svårt att orka med allt man vill göra. Så därför, gör hela fredagen till en del av helgen! Tycker jag iallafall.

Jag tror jag ska kika om det finns nått snyggt att köpa, jag är sugen på en ny väska. Alla mina har gått sönder lite smått. Så det börjar bli dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0