LITE OM MIG SJÄLV

Tänkte skriva lite om mig själv så att alla nya läsare vet vem jag är ungefär. Har fått en fråga om det. Så jag ska försöka beskriva mig själv så bra som möjligt.

Jag heter Victoria Sandström. Har just fyllt 19 år. Jag bor hemma med mina föräldrar i Burträsk. Det ligger ca 4 mil utanför Skellefteå. På dagarna så går jag skola i Skellefteå på Kaplanskolan. Linjen jag går heter Bygg-måleri. Jag håller alltså på att utbilda mig till målare. Det är roligt och väldigt bra att kunna men jag tror inte att det är någon jag vill jobba som i framtiden. Jag vill bli frisör. Jag älskar verkligen att klippa och fixa med hår. Klipper många som jag känner och de har alltid blivit nöjda så jag är inte värdelös iallfall, hah! Men det skulle vara riktigt roligt att jobba som. Andra yrken jag skulle kunna tänka mig är makeup-artist eller personlig tränare. Jag älskar att träna! Får inte nog av det. Jag tränar när jag är ledsen eller arg för det får mig på bättre humör. Jag tränar när jag är uttråkad för då har jag något att göra, och jag tränar när jag är glad för då är det alltid som roligast! Eftersom att jag spelar fotboll i Burträsk damlag så blir det väldigt mycket träning. Vi spelar just nu i division 3 så träningarna har blivit hårdare. Boxercise och fotbollsträning på måndagar, frivillig träning på onsdagar, löpning/intervaller och fotbollträning på torsdagar och fotbollsträning på söndagar. Det blir rätt mycket. När jag inte tränar så är jag oftast men min underbara älskling! Han heter Marcus. Vi har hållit ihop i snart 1,5 år! Annars så blir det att vara med kompisar, festar ibland osv.

Jag är även en godisgris. Jag älskar choklad och Ben & Jerry`s! Gillar också att gå och ta en fika och springa runt på stan och shoppa! Men eftersom att jag är en fattig student som lever på 1050 kr i månaden så blir det är så mycket shoppat. Jag är icke rökare och försöker få min älskling att också sluta röka. Jag har en lillasyster som heter Johanna och de flesta tycker att vi är väldigt lika. Mina föräldrar är underbara och även mina svärföräldrar. Jag ska vara glad som är så lyckligt lottad. Jag gillar även att inreda lite då och då, jag blir less rätt fort på hur saker ser ut .Jag har fått det av min kära mor tror jag som gör om i vårt hus hela tiden. Åker snowboard på vintern men egentligen så gillar jag inte vinter så mycket. Älskar sommaren och värmen, helt underbart! Åker till Ghana den 9 mars genom ett skolprojekt så då får jag mig lite värme iallfall.

Det tror jag var det mesta om mig, vill ni veta något mer så fråga gärna!





Kommentarer
Postat av: k

vart ligger Ghana? :) indien?

2009-02-16 @ 17:05:12
URL: http://alltomkirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0