DAGEN

Vilken lång jävla dag! Ursäkta mitt språk, hah men jag har varit helt slut hela dagen. Vet inte riktigt varför. Kroppen har som inte hängt med. Har jobbat hela dagen också så det var rätt så slitsamt. Men tur jag slapp vara och jobba själv iallafall. Somnade på bussen på vägen hem rätt snabbt, hur skönt som helst. Hemma så tog jag en snabbdusch och sedan blev det middag. Mamma hade gjort en ny sallad, riktigt god faktiskt. Med bacon och kyckling och lite annat. Så nu sitter jag mätt och belåten och tittar lite på tv:n. Jag ser att kronprinssesan har förlovat sig. Såg när både kungen, drottningen, Victoria och Daniel satt och pratade inför tv:n. Det såg så planerat ut, de satt och läste från ett papper sånt som de skulle kunna säga utantill. Eller det såg inte riktigt ut som om att det kom från hjärtat. Men roligt för dom iallfall!

Ikväll blir det en lugn kväll. Ska bara gå över till Ostens hus och se hockeyn. Jag hoppas verkligen på vinst ikväll, då tror jag dom är rätt säkra i slutspelet. Sen så blir det väl inte så mycket mer ikväll, kommer att somna snabbt tror jag iallafall. Imorgon blir det att vara på skolan och då skulle vi visst bli bjudna på pizza av Mona, gott!

Aja, nu ska jag se lite tv eller nått,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0