VILKEN TABBE

Hemma från träningen nu! Eller för ett tag sen. Har hunnit köra lite styrka och även ätit. Det är alltid lika gott att äta efter en träning, mums!

Det blev inga intervaller idag, vi gick en promenad istället eftersom att det var så kallt! Jag fröööös, mest om näsan och låren. Efter det så hade vi fotbollsträning, gick bra faktiskt. Haha, vet ni vad jag lyckades göra? Jag körde bil till träningen. Jag hade lånat min systers vinterjacka eftersom att jag inte hittade någon annan. När jag kom till träningen så stoppade jag bilnyckeln i fickan. Sen så var min syster där och hade haft träning så jag ville byta jacka med henne till en träningsjacka som hon hade. Så det gjorde jag ju såklart. Efteråt så kom jag på att jag hade nyckeln i den jackan. Så jag stod med en bil utan nyckel. Blev bara att ringa hem till pappa och be han komma med den, haha surt!

Nu måste jag hoppa in i duschen för Scrubs börjar snart! Skriver kanske senare, puss!



Kommentarer
Postat av: Josefin

hehe duktigt snäckan ;)

2009-02-19 @ 23:04:38
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0