ÄNTLIGEN EN VINST

Guuuuud så skönt att AIK VANN MOT LULEÅ! 7-1! Jag är hur glad som helst över det, så grattis!
Nu är jag även jätte hungrig, har bara ätit en banan idag, jag vet inte, har som inte varit så sugen på mat, är egentligen inte sugen nu heller men jag måste äta för att jag har cup imorrn och då behövs mat. Hoppas det är gott, fast vi har ju främmande så mamma har säkert lagat nått smarrigt. Ikväll vet ja inte vad som händer, blir säkert bara att vara hemma och se nån film eller nått, är som sagt inte på nått höjdar humör direkt.

Imorrn är det ju Sunnanå cupen! Kom och se vettja! Vi har våran första match kl 2, på Eddahallen, jag tror det var mot Sörböle om jag inte minns fel, så kom och hejja på oss!
Nu ska jag kolla om maten börjar bli klar. Sen skriver jag lite senare ikväll säkert.

Pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0