ÄNTLIGEN HELG

Godmorgon!

Vanligtvis brukar jag varken orka eller ha tid att blogga när jag är på skolan. Men idag så har jag ändå inget bättre för mig. Har just haft NK lektion. Alltid lika tråkiga, jag blir trött direkt jag kommer in i det där rummet. Men jag tog mig igenom den och fick en positiv överraskning i slutet av lektionen. Jag fick veta att hon skulle dela upp klassen i två inför nästan lektionen. Eftersom att vi skulle göra en labb, och hon tyckte det blev för många att vara helklass. Såklart kom jag i gruppen som ska vara där om 2 veckor! Så jag har sovmorgon nästa fredag! Inte dåligt. Jag blev glad iallfall!

Nu har jag rast till 25 över 10, då har vi Ghana lektion tror jag, men jag vet inte vad vi ska göra. Sen slutar vi klockan 2 idag. Efter skolan blir det stan och sen hem för att peppa för ikväll! Jag måste förresten hitta en present till Jocke, hmm.. det blir svårt, ingen aning om vad man ska köpa. Aja, vi får se vad det blir. Nu ska jag gå och köpa nått att äta, blev så grymt hungrig!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Umla

köp en buttplugg till joe =)

2009-01-23 @ 12:39:35
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0