BIO PÅ GÅNG

Guuud så skönt! Jag har hunnit sova ett tag. Jag kunde inte hålla mig vaken även fast jag ville se Hells Kitchen. Det gick bara inte! Men det var nog bra för nu somnar jag nog inte på bion iallafall.
Jag hoppas att jag inte sitter och hostar på bion som jag gör nu, då kommer ju alla att bli irriterade på mej, hah!
Jag är fortfarande riktigt trött men jag vill verkligen se den där filmen så nu gör jag det även fast jag är sjuk! Ska strax hoppa in i duschen bara Macke blir klar. Ska bli skönt att få lite värme eftersom att jag ar frysit hela dagen! Hade gärna tagit ett bad eller bastat med det hinner jag inte, får kanske bli imorrn stället. Fatta om man hade en sån dusch med både massage, bastu och bad i samma. Det skulle ju vara drömmen alltså!

Nått liknande som är på bilderna skulle inte sitta helt fel Finns med radio och tv!










Men du måste jag sluta drömma, man ska ju egentligen vara nöjd med det man har. Och nu har jag godis, min älskling och en bra film att njuta av ikväll. Inte dåligt det heller!

Ha en trevlig fredagkväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0