BUSS

Då var det dags att fara hem från min älskling snart då. Jag vill inte! För det första så kommer jag att sakna han och för det andra så måste jag åka buss i ca 50 min, kändes inte peppande. Måste även sitta och försöka klura ut en läxa på vägen hem.Vi har fått några texter vi ska läsa. Dom är inte alls långa men skulle tydligen ta ca 1 timme att läsa och förstå dom enligt vår svenska lärare. Vi ska sedan jämföra dom med varandra, men inte försöka hitta likheter eller någon sånt. Jag fattade inte riktigt. Men det ska nog fixa sig, brukar ju göra det.
Känns så onödigt att åla hem såhär sent ( 10 över 9 går bussen ), och sedan imorrn tidigt på morgonen åka tillbaka till stan igen. Värt!

Jaja, imorrn blir det iallfall skola som vanligt. Börjar halv 9 och har svenska. Vi ska också ta sprutor mot hepatit tror jag det var imorrn. Eftersom vi ska till Ghana. Ush, jag gillar inte sprutor. Men det ska nog gå bra, brukar ju va över ganska snabbt.

Men nu ska jag njuta av sista halvtimmen med min babe. Skriver säkert när jag är hemma!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0