DÅ VAR DEN DAGEN ÖVER

Efter två timmars träning så kan man inte vara annat än helt slut i kroppen. Och det är de jag är nu. Har fikat med Marcus och duschat och nu ligger jag i sängen och hinner skriva ett inlägg innan min älskling kommer. Han ska få lite massage av mig hade jag tänkt. Han har så ont i huvet så att det går ända ner till nacken. Jag får hoppas att han mår lite bättre imorgon, eftersom att han gick med på att festa iallfall. Så vi får se.

Imorrn är det ju som sagt spa som gäller. Vi har tid klockan två. Passar bra eftersom att vi tydligen inte skulle ha sista lektionen imorgon. Jag får hoppas att jag känner mig pigg, jag har börjat få lite ont i huvudet. Men jag tror nog att det känns bra imorgon.

Efter badet och massagen imorgon så far vi till Marcus. Beställer hem lite mat och bara myser. Sen på kvällen blir det utgång. Troligen Olles eller ett besök på station om vi får oss in. Jag hoppas bara att vi kommer att kunna fixa någon skjuts. Nån som kör imorrn ( fredag ) så kan ni ju höra av er!

Nu ska vi se om det finns nått bra på tv eller så blir det att se nån film. Ha en bra torsdagkväll/natt så hörs vi imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0