DAGS ATT AVRUNDA

Har varit en riktigt mysig dag idag. Innan jag och Marcus skulle fara till Burträsk så var han inne i sitt rum och höll på med nått hemligt. Tillslut fick jag komma in, då stod han där med två Champange glas, och på soffan stod 3 paket och blommor! Och ett Grattiskort. Hur sött som helst! Så vi skålade, inte bara för att det var min födelsedag, vi hade även varit tsm i 1 år och 3 månader. Så vi hade lite mer att fira!



Jag ville inte öppna alla presenter föränn jag kom hem, så vi begav oss hemåt. När jag väl var hemma så åt jag mat, sen var det bara att öppna alla presenter. Jag fick pengar, blommor, duntäcke + dunkudde och ett lakan och påslakan + örngott. Precis vad jag ville ha!
Av Marcus så fick jag 10 rosa rosor, ett par skor, en necessär med ansiktsrengöring och en hudkräm, det var också precis vad jag hade önskat mig, sötnos! Plus att jag fick en chokladkaka och två chokladtomtar av min älskling också!
Jag är riktigt nöjd! Sen kom även Emelie och Jocke, dom hade varit förbi Alko och köpt en likör åt mig, tack älsklingar!




Tänk vad ett nytt påslakan kan göra med en, jag fick ett randigt som var turkost, lite brunt, svart och vitt. Eftersom att jag fick massa nya grejjer till sängen så fick jag lust att möblera om, så det gjorde jag också. Efter det så såg jag hur tom en av mina väggar såg ut, så jag tänkte, varför inte göra en väggmålning? Och det blev det också. Jag har stått och målat hela kvällen, men jag blev riktigt nöjd faktiskt. Ska troligtvis på Ikea på fredag, så då ska jag köpa lite hyllor och kolla om det finns någon matta och lite småsaker i turkost.





Nå, vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Josefin

snyggt...är också sugen på att göra en väggmålning men har ingen isperation just nu :S

2009-01-08 @ 14:01:37
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0