FILM

Okej, det blev inte så att vi gjorde så mycket. Vi satt och försökte komma på nått roligt man kan göra i skellefteå och som inte kostar så mycket pengar, eftersom att Macke är fattig just nu. Men inte jag (A)

Men vi kom inte på nått, så det slutade med att jag såg Top Model och Marcus kom upp med min glass, så vi åt den tillsammans. Sen så började jag hosta som ett tok och då bestämde vi oss för att gå ner och kolla vad alla andra gjorde. Det slutade med att vi satte oss och läste Matildas engelska glosor, haha jaja, inte så roligt men. Nu har jag nyss duschat och nu blir det att gå upp och se nån film, den hette tydligen American Poop. Nån slags collage film. Men den duger nog! Nu måste jag upp, macke vill försöka somna tidigt, han har ju inte sovmorgon som jag!

Men jag säger godnatt nu! Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0