FREDAG MORGON

Godmorgon!

Usch, jag vaknade av att jag hade ont i huvudet och i halsen. Jag var så slut i kroppen så jag stannade hemma idag. Hade bara en lektion så. Men jag känner att huvudet börjar bli lite bättre, men halsen gör ont. Det känns som om att om man blir förkyld på vintern så förvsinner det aldrig riktigt. Men jag hoppas att det blir bättre under dagen för att jag och Emelie ska ju som sagt på spa! Det känner jag att jag behöver just nu. En riktig massage.

Just nu sitter jag och äter frukost. Jag är en sån människa som alltid äter fil till frukost. Och nu har jag länge kört på Fullkorns havre ringar till filet. Och även russin till det. Men idag när jag skulle titta vad som fanns så hade min mamma köpt nått nytt. Det var bara vanlig musli. Så jag testade det idag istället. Riktigt gott om man har russin till! Men man kan lätt variera det. Man kan ha yoghurt istället för fil och med lite hallonsylt och banan till. Eller varför inte kiwi?
Det stod att man kunde blanda i det i scones också. Det måste jag testa nästa gång!




Nä usch vad jag fryser, måste hoppa in i duschen och få lite värme! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0