FYLLECHAFFIS

Kom just hem efter att ha varit stöd åt min älskling som har varit fyllechaffis. Eller stöd, han ville jag skulle följa med. Vi var just på väg till Bureå där vi skulle hämta hans föräldrar. Men då fick Macke ett samtal av en som ville ha skjuts till Skehamn, så det blev en sväng dit först sen bar det av till Bureå. Alkoholpåverkade vuxna är alltid lika roligt måste jag då säga. Dom har alltid nått roligt att säga, eller så svamlar dom bara. Men kul är det då.
Det blev en sväng till för Marcus nu, och jag rymdes inte. Skulle visst bli fulla bilen. Men jag lider inte, jag har det bra här i sängen. Men jag blir alltid så orolig att han ska krocka med en älg eller köra av vägen eller nått liknande. Men inga negativa tankar nu! Han är så duktig på att köra så det går nog bra!

När vi satt i bilen så satt jag och skickade över massor med gamla bilder från Marcus mobil till min. Det fanns då sjuka bilder må jag då säga. Hälften av bilderna var bilder som Marcus hade tagit när jag låg och sov! Fan, jag dreglade ju. Äckligt! Men det gör jag ofta när jag sover, tydligen. Sen såg jag ut som en ihopmosad bulldog också, det gjorde ju inte det hela bättre. Sen var det lite fyllebilder på Emelie som fanns med också, blev tvungen att skicka över den bästa. Det fanns även bilder på massa bilar, men det var inget som intresserade mig så dom sket jag i. Annars så var det väl lite halvnakna bilder och från när vi var i hemavan. Inte så mycket mer. Fick då över de roligaste bilderna, och bilderna som man vill spara som ett litet minne, hih.

Men nu är det nog dags att säga godnatt, så skriver jag imorrn istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0