GRATTIS VICTORIA

Jaa, då var man 19! Inte dåligt, jag ska fira med att äta lite nu eftersom att jag nyss har vaknat, sen blir det att fara hem till Burträsk för tårta och presenter! Hoppas även att Emelie och Jocke hinner komma hem från Ikea så att dom kan komma och äta lite tårta hos mej.
Igår btw, det blev så att jag och Macke for in till stan vid halv 10 tiden för jag var så sugen på godis! När vi var framme på Hemakväll så får han ett sms av han som skulle sälja soffan, vi hade inte fått tag i han på hela dagen, men kl 10 så skrev han att han var hemma och att vi kunde komma och se på soffan om vi ville, så vi for dit, tittade på soffan som var riktigt snygg! Inte en repa, det var en mörkblå Tomelilla soffa från Ikea, så han slog till. 500 kr skulle han ha för den.
Nu står den i Mackes rum, hur bra som helst blev det, nu fattar bara en matta och ett bord, samt en tvbänk.

Ha en bra dag, det ska jag ha iaf! Grattis till mej! :)



Kommentarer
Postat av: GH4WT

grattis min älskling :) du är söt du ?=)

ROCK ON

2009-01-07 @ 22:14:12
Postat av: GH4WT

grattis min älskling :) du är söt du ?=)

ROCK ON

2009-01-07 @ 22:15:03
Postat av: GH4WTea

GRATTIS min älskling ?=

du är bra söt du :)



ROCKON =) =)

2009-01-07 @ 22:16:38
Postat av: GH4WT

GRATTIS min älskling ?=

du är bra söt du :)



ROCKON =) =)

2009-01-07 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0