HELT SLUT

Nu är jag och Marcus helt sluuut! Vi har sågat av hans garderob så att den skulle rymmas i hans datarum. Flyttat den från stora rummet, dammsugat och dammtorkat. Slängt gamla kläder och satt upp tavlor! Men du är det gjort och allt blev jätte bra. Har tänkt kolla om Yes Man finns att ladda hem, jag är så grymt sugen på att se den! Annars får det bli nått annat.

Jag har iallfall sovmorgon imorrn, börjar halv 1. Jag har bara en lektion, känns så ovärt! Man måste upp och fixa sig för att fara och ha en lektion och sen direkt hem igen. Men jag hoppas att jag är frisk imorrn så att jag kan träna, eller iallfall någorlunda frisk. Jag kanske kan följa med och springa före iallafall, då kan jag ju ta det hur lungt jag vill. Sen är det ju bara att stanna och gå tillbaka om det blir för mycket. Har saknat träningen sen jag blev sjuk. Jag känner mig så lat och rastlös! Sen mår jag bra när jag får träna. Blir både piggare och gladare, just nu känner jag mig som en soffpotatis. Och det är inte roligt!

Dags att göra sig redo för sängen, bort med smink och allt sånt. Har jag förresten nämnt att mitt hår har massa vita prickar, och det är inte mjäll. Det är målarfärg! När jag målade tak idag så skvittrade det en massa små prickar både i ansiktet och håret. Jag hoppas det far bort lika fort som det kom dit.
Godnatt, nu ska jag mysa med min älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0