JAG ÄR DUKTIG

Haha så söta! Några kommentarer har jag fått. Så nu vet jag då några stycken som läser min blogg. Alla andra vill visst inte säga nått. Men det gör inget. Jag vill bara veta att det jag skriver är värt att läsa! :)

Var ju som sagt ute och gick med Emelie ikväll, vi gick väl ca 50 min. Riktigt skönt var det! Hade kunnat gå mycket längre men det blev så kallt. Sen så när vi kom hem så bjöd jag på muffins. Eftersom att hon är en riktig muffinsälskare så fick hon provsmaka och känna om dom var goda. Självklart blev dom godkända! Hihi :)

Sen när hon hade farit så slängde jag mig in i duschen för jag frös så mycket. Stog där onödigt länge bara för att det var så varmt och skönt. Sen satte jag mig i soffan med, tro det eller ej, samhällsboken! Japp, jag har äntligen tagit steget och börjat med en jätte stor inlämning om ekonomin. Det är inte det minsta roligt. Men jag tror det är bra för mig eftersom jag behöver lära mig mer om ekonomi. Så nu har jag suttit från ca halv 9 och håller på fortfarande. Jag har just gjort klart en ritning som ska föreställa ett ekonomisk kretslopp. Såhär blev det.





Ni ser inte så bra men det är iallafall lika invecklat som det ser ut! Men nu ska jag fortsätta så att jag få sova nångång också! Godnatt sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0