JAG SKA BLI FRISK

Guud så skönt att få vara ute och röra sig lite! Blev ca 1 timme om man lägger till att vi försök gick till träningen och sen tillbaka igen. Men det var bra. Jag hostade halva vägen men, sånt får mn ta. Det som jag är glad över är att jag inte sitter och hostar nu! Men det kommer säkert när jag ska sova, som vanligt.
Jag har däremot bestämt att försöka hjälpa min kropp på traven. Jag har just ätit úpp en fruktsallad som jag gjorde och nu sitter jag och dricker en kopp varmt vatten med honung i. Jag hoppas verkligen att det ska hjälpa. För jag VILL INTE missa fler träningar, hah.

 Fruktsallad med äpple, banan och russin!

Sen är jag glad över en till sak. Att AIK vann mot Modo med 5-0! Inte dåligt! Det behövde dom verkligen, efter den dåliga period dom har haft nu. Hoppas bara att det fortsätter lika bra nu. Vill verkligen inte att dom ska hamna i kvalserien. Det skulle vara så grymt onödigt!

Jag sitter och ser en film på 3:an. Den heter Little black book. Den verkar ganska bra faktiskt. Jag kan inte säga att jag direkt följer med i den men jag slö tittat lite och jag måste nog se den igen sen när jag har tid att hänga med!



Amerikansk komedi från 2004. Stacey Holt, en TV-producent för en pratshow, är förvirrad över varför hennes pojkvän, Derek, aldrig vill prata om sina tidigare förhållanden. Med uppmuntran från sin kvinnliga kollega, går Stacey tillslut igenom hans handdator och hittar alla hans före detta flickvänners namn...och nummer. Hon ringer dem en efter en och planerar att göra intervjuer med dem, för att komma närmre sin kille. Men när hon blir vän med en av de före detta flickvännerna börjar hennes plan att spricka.


Nu blir det duschen sen ska jag lägga mig i sängen och plugga lite tror jag. Kanske skriver lite senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0