JOHN BLUND

Nu är det dags att stänga av datorn tror jag. Eller när Scrubs börjar iallfall. Om 10 min ungefär. Hoppas jag kan somna snabbt så att jag får en lång natts sömn. Känner att det behövs. Men det är så kallt i mitt rum. Kommer ta ett tag innan man får värme. Tur jag har ett duntäcke!

Åh, jag beställde ett par skor för ett tag sen. Men dom kommer ju aldrig. Det stod i slutet av Januari. Det är ju de nu! Skynda och kom nu. Jag vill ha dom på fredag! Hur snygga som helst var dom. Ni ska få se när dom har kommit. Jag hoppas bara att dom passar, annars så tänker jag trycka ner foten och töja ut dom tills jag har vant mig! Även om det gör ont! Men som sagt, nu ska datorn bort, tidig morgon imorrn. Godnatt och sov så gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0