KVÄLLEN

Kvällen slutade med massor av godis och film. Vi fick hit Emelie och Jocke en sväng för att se en film. Jag tog fram min låda med filmer. Satt och valde rätt länge, eftersom att alla har olika smak på filmerna. Det slutade med att vi såg Temptation Island. Jag har sett den hur många gånger som helst men ingen annan hade det. Jag tycker inte att den är så bra längre och det är verkligen ingen killfilm. Så det var ingen höjdare att se när två killar var med. Men vi tog oss igenom den iallfall. Nu har Emelie och Jocke just farit. Och jag måste sova snart eftersom att jag har träning imorgon kl 12. Men först ska vi se ett avsnitt av Scrubs S8. Godnatt!



På en kryssning i Karibien blir 18-åriga Jenny Riley strandsatt på en strand tillsammans med sin stora idol, rockstjärnan Jason. Eftersom att hon vill vara ensam med honom så berättar hon inte för honom att de faktiskt bara har kommit i land en liten bit bort från deras resort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0