LÖRDAG

Har inte gjort mycket alls idag, bara vilat. Igår kväll hostade jag rejält och även i morse. Vaknade vid 12 och vi gick upp och fikade. Sen satt vi oss i soffan och såg lite tv. Lite senare så tog jag en snabbdusch och fixade till mig lite, för vi skulle skjutsa Marcus mamma och pappa till Bureå, de var nån fest på folkets hus. När vi hade lämnat dem så tänkte vi fara direkt hem men istället så for vi till Skelleftehamn för att hälsa på Marcus morfar. Vad där ett tag och pratade lite och jag fick lite godis (A)
Sen så for vi hem igen och hämtade upp Matilda och Samme för att fara och äta på Max. Har hunnit förbi hemmakväll för att hyra film och karamelltåger för att köpa lite godis. Så nu blir det en riktigt myskväll, ja orkar ändå inte göra nått annat så det blir perfekt! Kanske får Marcus att basta ikväll om jag har tur!

Ha en bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0