ONSDAG

Godmorgon!

Jag vaknade imorse och kände mig rätt pigg faktiskt. Men det har varit en konstig natt. Jag frös när jag skulle försöka somna sen så vaknade jag vid 3 och svättades hur mkt som helst! Och hela min arm hade domnat bort! Jag kanske har haft lite feber, who knows. Men nu känns det bättre, hostan är inte lika intensiv men jag har fått lite ont i halsen istället. Jag tror att det blir än bra dag idag, även om det är gansk mycket att göra. Jag hoppas verkligen att tapetseringen går bra! Om den gör det så är vi ju snart klara!

Ikväll så far jag till Marcus, blir nog att ta det lungt. Men imorrn har jag ju sovmorgon så det känns inte helt fel. Sen har jag även en Ben and Jerrys glass som väntar hemma hos Marcus, jippi!

Jag hoppas alla är pigga och glada så får ni ha en bra dag! MIn buss går om ca 5 min, nu måste jag skynda mig!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0