PLANERING

Hemma igen! Eller har varit hemma i snart 2 timmar. Träningen gick ändå ganska bra med tanke på att jag har varit borta i 2 veckor. Men det var lite jobbigare, sen så snorade jag rätt rejält för jag känner att lite av förkylningen sitter kvar än, tyvärr. Vi hade iaf först lite teknik, sen skott och sen spelade vi resten. Vickan stukade däremot foten, illa illa! Hon ska nämligen till Sthlm ikväll för att vara och praoa på ett gym i två veckor. Jag hoppas foten blir bättre.

  

När jag kom hem så luktade det mat i hela huset. Mamma håller på att baka bröd sen gjorde hon även två pajer till middag. En tacopaj och en kallpaj med skinka, ägg och lite annat smått och gott. Så jag längtar till middagen! Men jag fikade iaf ägg mackor och sen slängde jag mig in i duschen. Hårinpackning och ansiktsmask. Skönt! Jag känner mig så fräsch efter det! Nu sitter jag och ser på när Macke spelar GH, han är faktiskt bra. Han kör på hard och expert nuförtiden. Själv har jag nästan slutat spela, eller jag orkar aldrig sätta mig och spela längre. Jag får så ont i handleden direkt. Men Macke har som fastnat i det. På tal om Macke, jag försökte få han att sova hos mig ikväll. Men icke, han skulle nämligen köra bil imorrn till skolan för annars skulle han behöva vänta på bussen i en timme efter han hade slutat. Jag tycker han kan vänta på bussen imorrn och sova hos mig istället! Jag hatar söndagar så därför är dom roligare om man har nån man kan sitta och mysa med. Men han väljer att betala 30 kr och åka bussen hem 4 mil istället för att mysa med mig! Aja, jag ska tvinga han nästa söndag istället! (A)

Visst måste man längta efter helgen om man börjar planera den flera dagar i förväg? Haha, nämen på fredag ska jag och Emelie på Aqua Spa och få massage osv. Helskönt! Sen tänkte vi på kvällen fara på Station och Olles eftersom det inte blev så mkt av festen vi hade tänkt ha i helgen. Jag hoppas det blir som vi planerar den här gången, hah!

Men nu ska jag gå och skölja bort min ansiktsmask, jag ser ut som ett spöke just nu. Alldeles vit i ansiktet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0