SHOPPING OCH BOWLING

Äntligen har jag hittat jeans! Min babe hjälpte mig att hitta ett par på Bik Bok som det var halva priset på, dom var mörka och lite slitna, ganska snygga, Marcus sa då att dom satt bra på mej, så jag tror välpå han. Sen så hittade jag det andra paret själv, på Cubus faktiskt, lite dyrare eftersom att det inte var rea, men dom var ljusa och jätte snygga!  Köpte en väst också på Hm, rea såklart!Den var brunaktig, jätte fin. Kan lägga in bilder senare. Har även varit förbi massa möbelaffärer för att titta om vi skulle hitta en tv bänk åt Marcus,men allt är så förbannat dyrt! Så det blev ingen de här gången. Men han skulle verkligen behöva en ny. Vi hann också förbi Subway och ta en macka, vi hade en biljett så att vi fick köpa två för en så det var bara att passa på, hur gott som helst! Men jag känner fortfarande smaken av all lök, men sånt får man stå ut med.

Ikväll blir det att fara och bowla, med Emelie och Jocke, vid 10. Det blir nog roligt, jag tror att Jocke och Marcus är ganska sugna på att vinna den här gången eftersom att Emelie vann förra gången. Och jag kom sisit som vanligt, men ikväll, då jävlar! Det var tänkt att vi skulle se bio, Yes Man, men det var så fullt så vi orkade inte, sen så är det nästan roligare att bowla, speciellt när det är Cosmo Bowling eller var det heter.


Nu ska jag se en repris på Parlamentet! Ha en trevlig fredagkväll! Puss!

Har fastnat för den här låten efter jag har börjat spela Guitar Hero!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0