SKOLA OCH SHOPPING

Det känns som om att jag har hunnit med mycket idag. Jag hade ju som sagt sovmorgon. Jag började halv 1. Men vid halv 9 imorse vaknade jag av att jag tyckte att jag hörde Marcus. Det var lite konstigt eftersom att han började halv 9 så han borde ha farit med halv 8 bussen. Men jag kände mig pigg så jag gick ner. Där stod han och jag frågade varför han inte hade farit. Då sa han att han hade tagit en liten sovmorgon. Jag förstod varför, han såg inte pigg ut. Han är ju sjuk! Men ändå for han till skolan.
När han hade farit så började jag sminka mig och våffla mitt hår. Gjorde mig klar och for in till stan vid kvart i 11. Jag skulle in till Mackes skola för att äta med han. Det var nån äcklig fisk, den smakade ingenting! Och det kändes som om att man tuggade på gummi!

Efter det så blev det att fara in till skolan för att ha den första och enda lektionen för dagen. Under den lektionen så han jag få höra massa skvaller från Josse, och även bli instängd på en toalett! Vi slutade lite tidigare jag och Josse för vi hade tänkt på UM, förnya mitt recept och fråga lite saker. Vi trodde att det var drop-in halv 3. Men det visade sig att den öppnade klockan 3. Så det sket sig. Vi var där två för vi ville vara i tid så man slapp stå i kö, men vi orkade inte vänta en timme så det blir att ta det någon annan dag. Josse for hem och jag fick gå på stan själv. Jag hade kunnat ta halv 3 bussen hem men jag hade tänkt åka till Marcus med 3 bussen för att ge han en liten present. Även för att fråga om han ville följa med mig hem för han är ledig imorrn. Jag fick med han hem till mig och då slapp jag även åka buss. Vi tog bilen istället, men jag fick betala bensinen, hah. Men jag känner mig rik just nu!

Medans jag gick på stan så han jag träffa några folk och även köpa lite saker. Gick in på Cubus för att ännu en gång försöka hitta nått snyggt att köpa för mina sista presentkortspengar. Jag hittade faktiskt ett par leggings och knä strumpor. Har även varit och hämtat ut mina nya skor och min väska! Dom passade perfekt och var hur sköna som helst att gå i.

Nu ska jag vila ett tag innan det är träning ikväll. Löpning och fotbollsträning. Sen ska jag även säga grattis till Emelie som tog körkortet idag! Jag ska få den stora äran att åka med henne till träningen. Blir spännande.









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0