SOVDAGS

Nu har jag äntligen kommit till Marcus. Hade först träning som sagt från 8-10, det gick faktiskt bra, löpningen var inte så farligt som jag trodde att den skulle vara, vi sprang i ca 40 minuter, bara vanligt joggtempo, så det var riktigt skönt faktiskt. Men tempot kommer naturligtvis att ökas efter varje träning, intervaller och sånna saker!
Efter träningen så kom Macke och hämtade mig sen for vi till stan, en sväng förbi Max, för jag hade inte med mig nått att äta efter träningen, så jag tog en kycklingsallad, tänkte jag skulle vara lite nyttig efter en träning. Marcus däremot tog ett Maxmål, jag blev grymt sugen när jag såg han äta den, såg mycket godare ut än min sallad, hah!

Nu ska vi försöka sova, imorrn väntar Ikea och massa andra små affärer, blir bra!
Sen Lördag blir det troligen fest, om Emelie och Jocke orkar ta sig till stan, jag hoppas det iallafall.
Godnatt!


Det här är vad Marcus är ute efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0