SÖTNOSAR

Åh, jag tycker det är så roligt att få komplimanger! Det kan verkligen få en på bra humör! Har ju varit på bio, där träffade vi Sandra och hennes kompisar. Dom tyckte att jag hade så snygga skor, och jag blev så glad eftersom att det verkligen är mina favoritskor! Vet inte vad ja skulle göra om dom gick sönder! Trodde nyligen att jag hade tappat bort dom men det visade sig att jag bara hade glömt dom i Marcus bil! Phjuuuu
Men tillbaka till komplimanger. Jag älskar att få det! Men vem gör inte? Jag har ofta tänkt på att verkligen säga till någon när jag tycker att dom har nått fint på sig, eller om dom har klippt sig eller nått. Men jag är så dålig på det. Jag skulle vilja vara mer som Sandra. Hon säger verkligen vad hon tycker, och det är bra, själv så tänker jag bara allt men säger väldig lite. Undrar varför det är så svårt att säga till någon att man tycker att den har nått fint på sig osv. Jag menar, det gör ju ingen skada, man blir ju bara glad! Så tack för de fina komplimangerna för mina skor och jeans sötnosar! :)

Vi såg ju som sagt Yes Man, den var riktigt bra! Jim Carey är ju alltid bra iof, hade absolut inte varit lika bra om inte han var med. För det är ju honom man skrattar åt, iallafall jag!
Det var visst en till som tyckte filmen var rolig. En kille som satt bredvid mig skrattade hela tiden, inte så konstigt det kanske, men det var att han hade så roligt skratt! En gång fick han ett skrattanfall och tillslut så skrattade bara han och flera andra började skratta åt hans skratt, inklusive jag då! Det var lite roligt, och han brydde sig verkligen inte heller. Han fortsatte bara att skratta hur högt som helst.
Nu är vi iallafall hemma, och Macke och Robin spelar GH igen! Så jag har inget att göra. Är lite less datorn just nu, men jag hittar nog på nått.


Skorna har jag förresten köpt på www.ellos.se, jätte bra skor till grymt bra priser! Men är ni osäkra på eran storlek så är det nog bättre att köpa där du kan prova. Jag har vanligtvis 36-37 i storlek. Skorna jag köpte är 37:or, och de passar perfekt!


Det här är skorna jag har köpt! De finns fortfarande kvar och är på rea just nu.
Kostar 119,50 kr, riktigt bra pris!






Andra snygga skor jag inte skulle tacka nej till.






Nu får det räcka med snygga skor, jag blir ju nästan ledsen! Bara för att jag inte har råd att köpa alla som jag vill ha.
Men jag tycker verkligen ni ska titta in på Ellos, jag lovar ni hittar nått för just er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0