SHOPPING OCH PRESENTER

Då var måndagens skola avklarad. Började med en 2,5 timmes svenska. Där vi fick lyssna på hur jobbigt det kommer att bli för oss eftersom att vi ska klara av vårterminen på 7 veckor, eftersom att vi åker till Ghana. så att det kommer att bli fullt upp lät det som. Efter det så hade vi bara måleriteknik, som är en timme. Fick sluta halv 1. Jag vet inte vad det var med mig idag, jag hade fått för mig att vi skulle sluta halv 2. Jag var som en timme tidig hela dagen, så när hon sa att vi slutade halv 1 blev jag grymt glad! Eftersom att då skulle jag hinna ta 5 över 1 bussen hem, och det gjorde jag ju också.

Jag hann förbi Attityd eftersom att Josse hade bil så hon skjutsade in mig till stan. Jag köpte en hårinpackning från Wella, eftersom att jag hade fått en halva priset kupong av Marcus. Han hade nått häfte med massa förmåner. Så jag tog den. Fick alltså halva priset, den kostade egentligen 210 kr! Men nu blev det ju ca en hundrig, tur det! Sen köpte jag en ansiktssvamp för att kunna få bort sminket bättre. Det går bättre om man använder en svamp och ansiktsrengöring, då kan man få bort så mycket som möjligt av det från huden. 10 kr på hm! Köpte också några billiga engångs rakhyvlar, mina blad är slut på min så jag köpte några billigare engångs, eftersom att jag just nu försöker spara så mycket pengar som möjligt! 20 kr tror jag att dom kostade, även dom från hm. När jag gick runt och tittade på kläder såg jag en grymt snygg kofta med en pälskrage, jag tyckte den var svinsnygg, var nära att jag köpte den, men då tänkte jag på vad Marcus skulle säga, han tycker att jag är så oekonomisk, så jag hängde tillbaka den och gick därifrån. Den kostade ändå 400! Så det var lika bra. Fick även min present av Josse idag! Var ett jätte fint fat och ett ljus, fick också sand som jag kunde ställa ljuset på.




Ikväll så blir det ingen träning, jag är som sagt fortfarade ganska risig, ont i halsen, hostar osv. Så jag ska vila idag också. Kanske fråga Emelie om hon vill fara och basta och sitta i bubbelpolen, kanske sola om vi orkar. Det skulle sitta fint! Annars blir det en lugn kväll, fotbad möjligtvis. Det blev inget igår, jag blev lat.
Nu ska jag vänta på att min kära mor kommer hem, ska fråga om vi kan äta surströmming. Jag fick som ett sug efter det när jag såg att vi hade en burk i kylskåpet!

Någon annan som gillar surströmming?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0