TISDAGEN

Igår så blev det att man låg och såg Junior VM hela natten, var som vanligt rikigt trött när jag vaknade. Var tvungen att stiga upp kl halv 11 eftersom att ja och Marcus skulle ta bussen till stan.
Så vi har varit där och gått idag,  bara CK som var öppet, men det behövdes inte mer. Macke skulle in på Jack and Jones för att hitta några jeans. Det gjorde han också, riktigt snygga var dom! Sen hittade han också skor! Äntligen! Hans gamla var då så slitna. Själv hittade jag ingenting. Men Marcus köpte en födelsedagspresent åt mig iaf :]

Sen när vi kom hem så gjorde jag en macka, var så grymt hungrig, jag hade köpt med mig några goda mackor med russin från Ica, sen hade jag också köpt lite keso. Så jag gjorde världens godaste macka med, skinka, ost, sallad, gurka, tomat, och keso. Testa! Jag lovar att ni kommer att gilla den.
Efter jag hade ätit den så blev jag så trött, så jag la mig i sängen och sov till middagen ungefär, Mackes mamma hade lagat wok, jag hade "önskat" den maten dagen innan, för det är så gott! Så nu sitter jag här och har ätit mig proppmätt! Senare ikväll blir det tårta, jippi, eftersom att fyller år imorrn ska jag få lite tårta idag istället, för jag är inte här imorrn när alla kommer hem.
Blir kanske att fara och hämta en soffa ikväll också, om säljaren svarar, hah :)


Ni ska få lite bilder från kläderna jag köpte i fredags! Eftersom att jag har kameran nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0