ÄNTLIGEN FREDAG

Inatt har jag inte sovit mycket! Har hostat och hostat och fortsatt att hosta när jag vaknat och sen hela dagen. Känns inte bra. Jag for hem vid 11 från skolan för jag kände mig inte så pigg. Blev tvungen att gå på stan ett tag medans jag väntade på bussen. Så jag gick med Emelie och beställde en tip på Aqua Spa eftersom att jag har presentkort. Så det blir fredagen den 30:onde tror jag det var. Blir både aroma bad och massage. Hade tänkt testa på en brun-utan-solbehandling med det får bli en annan gång. Sen gick jag förbi Vero Moda och hittade världens skönaste mjukisbyxor! För bara 49 kr! Så jag slog till bara för att dom var så sköna! Dom var mörkblåa iallafall.

Nu sitter jag hemma och Marcus och vilar upp mig med lite godis. Macke och Robin sitter och spelar GH, Macke börjar bli bra faktiskt, men Robin behöver lite mer träning, hah!
Kanske blir bio ikväll, jag vill verkligen se Yes Man så jag hoppas jag får med mig grabbarna.
( Jag lyckades! )


Fredagsgodis! Egentligen måste jag försöka spara lite till bion ikväll, får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0