LÖRDAG

Jaa, vad ska man säga om gårdagen? Blev inte som vi hade tänkt. Vi han rök lite vattenpipa, mer än så blev det inte. Men sånna dagar har man ju också tyvärr. Hann ta lite bilder iallfall som jag tänkte visa :)

 

Hade mina nyköpta spetsleggings såklart!






Det var ungefär vad som hände under kvällen! Haha, jasi, jag orkar inte skriva mer om det.

Annars så vaknade jag imorse och kände mig ganska så pigg. Mer utvilad än igår iallfall. Och jag har blivit frisk! Hostar inte alls längre! Så därför tog jag mig ut och gick i ca 1 timme. Sen när jag kom hem så boxade jag lite på boxarsäcken och gjorde lite situps osv. Så nu känner jag mig riktigt pigg! Jag blir så glad av att träna, det är verkligen bra för både kroppen och psyket. Iallfall för mig!

Nu ska jag slänga mig in i duschen, och sen blir det att fara och se hockeyn på Ostenshus. Det blir nog en ganska lugn kväll, med lite godis och nån bra film. Skriver sen ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0